Pogoji uporabe
Mobilux trade d.o.o. prodaja izdelke, za katere izda garancijske liste, ki jih izdajajo dobavitelji oziroma uvozniki teh izdelkov za Republiko Hrvaško ob nakupu. Trajanje garancije in pogoji garancije so navedeni bodisi na računu bodisi na deklaraciji posameznega izdelka ali na straneh uvoznika.
Reklamacija neustreznega izdelka se izvede s posredovanjem le-tega pooblaščenemu servisu, katerih kontaktne informacije so navedene bodisi na garancijskem listu bodisi na deklaraciji izdelka. Ob posredovanju neustreznega izdelka pooblaščenemu servisu je obvezno priložiti izdelek skupaj z računom, garancijskim listom, podrobnim opisom okvare ter celotno dokumentacijo in embalažo. Prav tako lahko reklamiran izdelek prinesete v poslovalnico Mobilux trade d.o.o., ki bo izdelek posredovala pooblaščenemu servisu v vaše ime. Vse vračile neustreznega izdelka, ki jih je treba poslati na naslov Mobilux trade d.o.o., je treba dogovoriti z našim komercialistom, ki bo poslal kurirsko službo, da prevzame paket. V nasprotnem primeru stroške prevoza ne krije Mobilux trade d.o.o.
Mobilux trade d.o.o. ni pooblaščeni servis in vse reklamacije se posredujejo pooblaščenim servisom, ki odločajo, ali bo reklamirani izdelek zamenjan, popravljen ali vrnjen.
Garancija ne krije okvar, ki nastanejo zaradi nepravilnega ravnanja, mehanskih poškodb, višje sile (udari strele, poplava, požar in podobno), obrabe naprave, overclockinga…
Če se med testiranjem ugotovi, da izdelek deluje pravilno, bo testiranje zaračunano v višini enega delovnega urna (13,00 € + DDV).
Pri vračilu izdelka mora biti izdelek v originalni in nepoškodovani embalaži, z vsemi dokumenti in pripadajočo opremo, kot je bil dostavljen – v nasprotnem primeru vračilo ne bo odobreno.
Nakupom PC računalnikov po komponentah v Mobilux trade d.o.o. je sestava računalnika brezplačna. Vgradnja komponent, kupljenih v Mobilux trade d.o.o., je brezplačna, razen komponent, ki zahtevajo prerazporeditev računalnika (napajalnik, matična plošča, ohišje, hladilniki za procesor, spominski moduli za prenosnike, če je potrebno razstaviti celoten izdelek zaradi vgradnje…).
OPOMBA:
- Mobilux trade d.o.o. ni pooblaščeni servis drugih blagovnih znamk, zato vse reklamacije na neustrezne naprave posredujemo pooblaščenemu servisu.
- Ne odgovarjamo za uporabniške podatke na HDD/SSD ali drugih medijih med servisiranjem.
- Ne odgovarjamo za ustreznost komponent, ki jih prinesete vgraditi.
- Namestitev operacijskega sistema Windows in drugega licenčnega programske opreme se opravi samo ob predložitvi veljavne licence in računa, na katerem je bila kupljena.
Pogoji garancije in reklamacije
Vse okvare, ki nastanejo v garancijskem roku, bo servis odpravil brezplačno, če se ugotovi, da je težava nastala zaradi napake pri proizvodnji.
Izjeme so okvare, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe, nepazljivega ravnanja z izdelkom, mehanskih poškodb, napak, ki jih povzroči programska oprema ali nepravilno ravnanje.
Garancija se ne zagotavlja tudi v primeru udara strele, električnega udara, razlitja tekočine, statičnega elektriciteta, programske napake ali katerega koli zunanjega dejavnika.
Garancija preneha veljati, če se ugotovi, da je izdelek popravljala nepooblaščena oseba, ter v primeru overclockinga (povečanja delovne frekvence procesorja) ali poškodb zaščitne folije na diskih, postavitve neustreznih vijakov (predugi) ali kakršne koli modifikacije opreme.
V primeru uporabe neoriginalne barve, tonerja, traku ali tiskalne glave preneha garancija za tiskalnike.
Če zaradi okvare pride do izgube podatkov na računalniku ali kateremkoli njegovem delu, ne odgovarjamo za izgubo podatkov, priporočamo pa redno izdelavo varnostnih kopij (backup) vsaj enkrat tedensko.
Garancija na mrtve piksle pri LCD monitorjih je določena s strani proizvajalca (naprave se ne zamenjajo).
Naprave je treba v servis prinesti z originalnim garancijskim listom in računom ter z vsemi pripadajočimi kabli in opremo skupaj s kratkim opisom okvare, sicer garancija ne bo uveljavljena.
Uporabnik napravo iz servisa prevzame osebno, ob prevzemu naprave mora prinesti servisno potrdilo, ki ga je prejel ob reklamaciji naprave.
Da bi se izognili nepotrebnim težavam in nesporazumom, vas prosimo, da natančno preberete pogoje, določene v garancijskem listu, in da se teh pogojev držite pri reklamacijah neustreznih naprav v garancijskem roku.
Priporočamo, da neustrezne naprave odnesejo neposredno v pooblaščeni servis s seznama v garancijskem listu, saj boste tako skrajšali čas popravila in imeli neposreden vpogled v servisno proceduro brez posrednikov in zamud.
Mobilux trade d.o.o. servis (po izteku garancije)
Mobilux trade d.o.o. servis nudi storitve diagnoze okvare, nadgradnje, nastavitve in popravila namiznih in prenosnih računalnikov izključno po izteku garancijskega roka.
Oddaja pritožbe
V skladu s 10. členom, 1. in 2. odstavek Zakona o zaščiti potrošnikov NN 41/14 obveščamo cenjene potrošnike, da lahko pritožbo na kakovost naših storitev pošljejo v pisni obliki na naslov:
Mobilux Trade d.o.o.
Ulica Andrije Kačića Miošića 41
Velika Gorica
ali na e-poštni naslov info@mobi-lux.si
Odgovor na vašo pritožbo bomo posredovali v pisni obliki najkasneje v 15 dneh od prejema pritožbe.
Izjava o uporabi Monri WSPay-a
Monri WSPay je varen sistem za spletna plačila, plačevanje v realnem času s kreditnimi in debetnimi karticami ter drugimi načini plačanja. Monri WSPay zagotavlja varno vnos in prenos vnesenih podatkov o karticah, kar potrjuje tudi PCI DSS certifikat, ki ga ima Monri WSPay. Monri WSPay uporablja SSL certifikat s 256-bitno šifriranjem ter TLS 1.2 kriptografski protokol kot najvišje stopnje zaščite pri vnosu in prenosu podatkov.